årsresumé 2010

Januari:


Det verkar inte som att det hände så mycket i Januari.
Jag åkte bil, gick på kryckor och vägrade ta av mig mina tygskor.

Februari:





Februari var kallt, jag träffade mycket fina människor, läste som aldrig förr och fotade Lisa i skolans studio.

Mars:





I Mars försvann snön, min fina vän Sophie fyllde år så (nästan) alla samlades för att fira, jag hängde mycket med Linus+Ester-Lee & Lina.

April:



I April bakade jag massa bröd och fotade min vän Linda och hennes egensydda klänning.

Maj:






I Maj kom våren, jag och linus tog med oss hundarna till skogen, men vi hängde mest på lejontrappan i värmen.

Juni:







I Juni låg vi och pillade i gräset i timmar, hängde i hamnen och åt körsbär, fikade, var på skolavslutning och så var hela familjen i bjärred/malmö/trelleborg för att hälsa på släkt.

Juli:





I Juli hängde vi i parker, gick runt barfota i frölunda, var på semester i Kalmar, på Öland och en sväng på High chaparral.

Augusti:











I Augusti var jag på Kulturkalaset och tittade på Kapten Röd, Jose Gonzalez och Govenour Andy. Jag hängde i stan och fotade med Sophie & Magnus, var och tittade på partille cup, beställde hem ett gäng bilder och hjälpte min syster flytta till färgelanda - jag och mamma körde massa konstiga vägar hem så det blev lite som en roadtrip.

September:







I September kom hösten, jag var med mina fina klasskompisar, fotade Fransisco vid röda sten, fattade grejen med hjärtbokeh och firade min 18:e födelsedag.

Oktober:







I Oktober köpte jag två analoga kameror och dammade av mammas gamla praktica, jag var på fotorundor med Lina och Sophie, fotade i slottskogen med Julia och hängde lite till i skolans studio.

November:




I November hängde jag mycket med Linus, var på spelning på brew house, fastnade i snökaoset hos min syster i Färgelanda, hängde lite mer i studion och fotade stilleben som blev helt fantastiskt.

December:




I December har kameran mest legat i sin väska. Men jag gjorde ett eget pepperkakshus, gjorde en nejlikaapelsin, hängde med Linus och köpte vinterskor som faktiskt klarar både kallt och vått.



Det var 2010, tack för alla fina kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg ^^)

Allt bra ? <3

2011-01-02 @ 15:05:11
URL: http://juustpicture.blogg.se/
Postat av: Johanna

En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! =)

2011-01-02 @ 15:56:36
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: JULIABRYNGELSSON

superfin blogg :)

2011-01-02 @ 22:53:34
URL: http://juliabryngelssonn.blogg.se/
Postat av: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Fin blogg - fina bilder :D

2011-01-03 @ 14:50:23
URL: http://miasfashion.blogg.se/
Postat av: Linus!

Som ni ser hänger Emma mycket med mig men faktiskt så hänger jag lite med henne också ;D

2011-01-03 @ 17:30:44
Postat av: cherie

sjukt härliga bilder! vad du är duktig du är på att fota! :)

2011-01-04 @ 00:27:56
URL: http://www.cherie.devote.se
Postat av: adina

oj, vilka fina bilder hörru!

2011-01-21 @ 21:57:59
URL: http://falsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0